Pages

Monday 6 June 2011

mood : gembira

Cerita kedua. (luahan hati)
hmm..seronoknye kakak aku balik rmh mggu lps. pe lg, borak gile2 lah. byk gler cter nk cerita kat die..fuh, nasib baik die balik, tp mggu nie dy x blek da, "nk stady!" huh3.."bgusnye akq ni owh" bisik hatiku.
Tp mmg rindu sgt kat akq..mane x nye! dy g matrix mse aku kat skolah, then ade p'kmpungn x dpt blk awl...jumaat ari tu lah baru dpt jumpe die..soo, gnekn mse yg ade sebaiknye, cter2 lah..wahaha.
Pastu, mse nk hntr dy blk smlm, waa, sedih maa.. Tp x de r nangis dpn die, b'genang je air mata..
"akak, blajar rajin2, doakn ina SPM tauu. akq hebat!!" itu kata2 terakhir sblm kamai semua bergerak pulang.
actually, x dpt lame2 sgt kat sane sbbnye nk hntr aku g tuisyen. Fazira pon mnumpg sekaki antr akq aku sbbnye pg dan mlm kitorg tusyen. Die malas nk balik2, so ddk la rumah aku..
Mggu first cuti, tuisyen x putus2..alahai si bdk SPM!! sabo jelaa...*sigh "=____="
Dan hari ini, die b'kampung rumah aku sbb mlm nie gn esok ade tusyen g. Welcome dear, :) :) hua33. Ok, ckup smp sini, omwek add math mendayu2 mmgil aku, salam.
p/s: saye nakkk dgr org bertaranum. 

No comments:

Post a Comment